BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 2, 2010

BLOG LIST UNTUK BEN ASHAARI ^_^

Salam...ni khas untuk abg BEN ASHAARI


























Ok..first time saya buat blog ni adalah pada 16 Febuari 2010...Haikal la yang ajak saya untuk berblogging 
ni..heheh...Thnx lah Haikal yer....So, kira2 dah 75 hari @ 2 bulan setengah la saya terjebak dengan dunia blogging ni..hahahah


Masa mula2 buat, saya akui saya xberapa aktif..sbb xdapat rasa lagi keseronokan berblogging neh..heheh
 But now sejak follower makin bertambah (walaupon bru 69 org semasa entry ni dibuat) , saya rase seronok plak dan bersemangat nak berblogging


Sehari paling kurang pon mesti satu new post yang saya akan buat..tapi selalunya 2 entry setiap hari..pagi sekali malam sekali ..tapi kalau saya terlebih rajin 3 entry sehari..huuu..so, bila da djumlahkan setakat ni entry saya da ade 22 la..uh! sketnya!...maklumlah saya baru nak aktif..hehe...saya aktif sejak 22 April 2010..maknenye nak dekat 2 bulan entry saya bersawang..uh kesiannye..naseb baek lah tuan dye ni cepat tersedar diri erk..he3...


Harap2 abg Ben masukkan dalam list yer..Maaflah terlebih2 plak menulis..Thanks! (^_^)



4 Coret2:

Unknown said...

haha,,,dia sedang membaca =)

Unknown said...

Dia tgh baca la tuu..hehehee

Afique Zainuddin Ahmad said...

oi apa ni..follower kau dah lebih dari aku..perghh..kau ni memang potong arr..malas arr layan kau..nasib baik kau promote nama aku..

Penulis Setia said...

iqbal : dye tu sapa..huhuh

ekal : wekk...aku rajen sket drp ko..tu pasai bayk tu..ha3...pomot r mmbe2...ahahaha...:PP