BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 25, 2010

Jom Join Contest : Note untuk Aisumi

Salam alls..
Sihat tak arini...Harap dalam rahmat Allah la hendaknye ye ^_^


Entry kali ni aku nak join contest yang dibuat oleh Cik Aisumi 
NI kali kedua agaknya aku join contest


Tanpa buang masa meh kita tengok syaratnya 


1) Buat satu entry pasal contest nih dengan bertajuk Jom Join Contest : Note untuk Aisumi
Ini sudah aku lakukan..Rujuk saja tajuk entry ni :)


2) Lekatkan Banner di atas dalam entry korang dan jugak sidebar blog korang.. make sure link dengan blog ini.. tak buat nanti disqualification eyh..

Ni dia....di side bar juga sudah aku lakukan ;)

3)Letak 1 keping gambar anda posing bersama dengan note yang bertulis AISUMI CHAN (contoh macam dalam banner di atas).. tak kisah samada korang nak conteng atas tangan ke conteng atas kertas ke.. yang penting note untuk aisumi chan.. ikut kekreatifan korang sendiri lah..

Aku cilop gambo mane tah yang aku rase sesuai dalam folder pitca aku...Then aku edit sket2...Ntah la oke ke tak..Ha3..
Nak Taw???..Meh kita tengok hasilnya.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Amacam? orait tak...Ni untuk CIk Aisumi ..hihihi

4) Entry nih mestilah entry Sticky Mode (selama 3hari).. klik disini untuk nak tau cara buat sticky mode entry..
Juga sudah buat ;) . Aku buat 3 hari tak termasuk tarikh arini...Jadi sampai 25 hb Mei la..Takpe eh..;)

5) Tinggalkan comment link entry penyertaan anda di sini
Suda buat jugak.CIk Aisumi jgn lupa cek taw ^_^

6) Aku dapat tau pasal contest ni drp Encik Senseiabil di entry nya yang INI

Okelah! SElesai suda tanggungjawab aku sebagai peserta. Penat kot aku nk buat menda ni. 2 kali plak tuh! haru tol...Ntah mcm mana aku edit kat draft then aku Undo tibe2 abes sume terdelete...(Masa tu aku baring..hahhah...terus aku bangun nak buat lain...Naseb baek la aku sabar gak kan :PP) [Eh, ini bukan rungutan tau Cik Aisumi, ini sekadar nak cerita saje :P]

Oke kawan2...Sape2 yang rase nak join tu...Click je dekat banner di sebelah kanan blog ini okeh! Dan jangan lupa letakkan name Fasya Abdy klw korang dapat taw contest ni melalui aku...He3....Tarikh tutup 30 Mei 2010..Sape cepat dye dapat..Hik3...

Len masa aku buat entry mantap sket oke?..
Daaaaaaaaaaaa ^_6 Take care!

ps: entry ni takde signature..malas nak carik...ni sume kes terundo punya pasal...abes sume hilang.

6 Coret2:

Unknown said...

haha...go!go!

Penulis Setia said...

hihihi..iqbal ..thx :))

Afique Zainuddin Ahmad said...

ahh..mengarut ahh contest contest macam ni!

Penulis Setia said...

hekal : biola...menang ke tak...mne taw naseb baek ke...hiihi ;PP

ceksumolek's said...

thanks dear join contest sumi :D

Penulis Setia said...

aisumi : no big deal...welcum ;)