BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 12, 2010

Ko nak marah aku?...Aku pedulik aper???

Salam alls...
Lame xmeluah perasaan kat dalam neh!
Korung sihat?
Aku?
Alhamdulillah..sihat atas rahmat Allah ^_^



Entah kenapa aku nk post menda ni
Agak Personal la rasenye
Tapi boleh share kat sini lah agaknya
Maybe korung boley bagi pendapat kan


Actually aku ni x perfect orgnye
Dan memg byk sgt kelemahannya pon
Dan aku rase org layan aku,
Pandang aku mcam aku ni budak2
Asal tengok aku je nak KETAWA....


Kenapa?
Kelakar sgt ke aku ni?

Jauh di sudut hati..
Aku TERASA...
Tahu tak?
Aku rasa macam dorung sajer nk permainkan aku

Ade je menda yang aku buat dorung nk komen
Pesal ha?
Korung ingat aku badut ke?
Yang suka buat lawak?

Sometimes aku rase 'relieve' la..sbb dengan cara aku
Dengan kelakuan aku
Aku boley hiburkan orang
Mungkin lah


Tapi rasenye aku lebih byak MAKAN ATI
SAKIT ATI
Dan perasaan tu aku pendam dalam2
kadang2 mulut aku yang comel ni terlepas jugak
Tapi bila aku terlepas cakap aku rase berdebar-debar je


Sama ada aku tersangat marah baru aku terlepas cakap 
Atau aku rase bersalah sebb terlepas cakap.

Dan tadi aku tatau la sama ada aku marah or saje nak gurau

(Rasenye lebih kepada nak bergurau yang berbentuk pengajaran kot?)
Aku rampas LAptop yang kawan aku tengah guna..
Nak dengar lagu kononnya
LAPTOP aku oke!
Ape?
Ingat aku sajer2 nak rampas laptop org?



Cakap pasal LAptop ni banyak citenye..
Nati aku sambung k
nak makan..Lapar!
Oke..babai! :)


0 Coret2: