BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 23, 2010

Tamat Di Sini

Salam alls

Hari ni 23 Jun 2010... Hari yang memang dinantikan oleh aku dan kawan2 yang bergelar pelajar kejururawatan (skema betol ayat)

Oke...Alhamdulillah..semua da berakhir kertas jawapan OMR da dihantar...MUngkin dah dipos agaknya.

Kat situ la masa depan aku...alangkah takutnya aku....Aku tgk ade plak membe2 aku yang menangis..

Aku pon ikut nangis sama

AKu tengok CIK N nangis bukan maen beriya lagi.

Sampai merah mata..INgatkan xdapat jwab ke..Tapi xmungkin sbb dye stdy gila2 punya...

Tanya punya tanya..Rupanya NANGIS sebab dah lepas beban dan nak berpisah dengan kawan2

Larh??

Punya la saspen CIk N ni...buat org gabra jerk...ha3

Aku ade mnda lagi nk cita ni.....Tapi nantila kita sambung..

daaaaa ;)


0 Coret2: