BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 24, 2010

Radix Koko

Aku tersangatlah hepy apabila ad seorg blogger yg juga merupakn ahli HPA..ni dia. MKI..
ade plak logo HPA and RFC kat situ..rase mcm nk melompat suka..hehek...aritu ad iklan RFC dalam surat khabar pon aku da tergelak suka...besala...aku mmg mcm ni..heheh

Tadi aku cakap kt sorg budak ni ha,, (nama dirahsiakan ats Permintaannya)
aku nk minum koko radix
dye xcaye plak
siap gelakkan aku lagi 
dye kate kopi radix la
mane ade koko radix!
byk la ko
ko ingat tu jeke produk HPA
byk lagi la 
almost 300 lebih
huuhuhu
buktinya ni koko radix yang aku minum

aku beli yg ni sbb byk.hhaha..yang ni xde gula...aku buat pekat2..mmg sedap..;))


yang ni sesuai untuk letak kt kedai tp klw rase mls nk bncuh n nk cepat..yg ni pon boleh..3 in one sbb ade gula (ade gak paket2 mcm ni dlam kotak tp aku mls nk carik gambonye..ha3 :PP)



Aku ingat pas abes blaja aku nk aktif dlm memperjuangkn produk ni..InsyaAllah..:))

"Inilah jalan kami" (moto HPA)



0 Coret2: