BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 24, 2010

Kebijakan Kesengalan

korang taw tak...aku merupakan seorang insan yang bertuah kerana dilahirkan bijak...:PP


sbb....


td aku pg mnggoreng ayam..dan berniat pg mndi..ha3..mls nk tggu


n aku da slowkn api (rasenye tggl api biru je)


sonok mndi kwn aku bsg2 aym aku hngit!
aku pon terbaw kehangitan itu
kua je bilik air aku mnjenguk dapur
aa..da hitam pon (t_t)
n aku tgk api berwarna merah
asal?
tp rasenye api biru jerk


erm..mknla aku aym hitam tu,,,hahah
sengal!
tp nseb bek ade sos cili HPA
terangkat beb!
hahahah...


ps : jgn tru aksi ni dirumah...ha3 lg2 bg yg dah berkawen..mngamok suami anda kang...ha3 ;PP




5 Coret2:

hakimfaridzul said...

ayam hangit pun sodap kalau dah lapar!!!
ngeeee

kahirie hamid said...

tu la cerdik sangat.....lain kali ayam tu panggang je...

hans said...

hahaha
aku suka sos cili HPA

iqbalsyarie said...

pergh...sgt2 bahaya!!!!!!!!!

Fasya Abdy said...

khairie : xde pemanggang la plak..ha3

hakim : tp hangit pon sedap..ha3...aa..lapa lah! esok dapt duit ;)

hans : ko pnh mkn?..xkn sos je..byk lagi laen2 yg sedap ;)

iqbal : ha3...tula...sy ni absent-minded sket...he :PP