BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 13, 2010

Aku kena tikam belakang! sakit!!! T_T

Salam alls!


huhuh..bpe lame xupdate neh! heheh
erm...korunk simpati tak bace topic aku neh!
tlg la nangis untuk aku...aku da xthan nk tggung neh ...huhuhu...T_T

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apa perasaan korunk bila aku menipu?..sebenarnye aku nk jawab tag drp EN Nizam ni ha,,bape hari da baru nk jwab! oke! meh kita tgok....;)




Tag Ke-2 Daripada Sahabat Bloggers

1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?

Ape nak buat yer,,,aku penah kena da..heheh...semnggu kot masam muka...sebab laki plak tu...buat rugi je...ish3!..Aku cuba bersabar..but akhirnya aku hulur salam kemaafan..da dye ego sgt nk buat cner...But I'm not perfect to wait for others seeking for my forgiveness..So laen kali harap tidak berlaku lagi lah!

2) 6 orang dihati anda?

- Mak (Love you so much!)
- Arwah ayah (Al-Fatihah..moga kita bertemu di alam yg kekal..InsyaAllah..amin)
- Kakngah (Garang! but so supportive)
- Kakchik ( Garang gak..my advisor..he)
- Adek @ Jannah ( So naughty but so cute n penguji kesabarn ;P
- The others family members and anda2 sume la (byk lagi sebenarnye tap da bg 6 je nk buat caner kan )

3)Anda rasa anda comel?

Ha3 ..soalan ap neh?...kadang2 je comey bila buat muka comey la...law tak, jgn harap! ahahah

4) Singel or Taken?

Of cos la single and available...he3

5)Blog yang anda suka?

Yang tersenarai dalam 'Asal Update Aku Jenguk', aku suka la tu..he3

6)Adakah bilik anda kemas setiap hari??

Hari2 xkemas..aku xlepak bilik pon..;PP

7)Lagu terakhir yang anda dengar?

Meri Mehbooba...yeah! hdup SRK...hik3

8)Last text Message

" Makan le, saye ade kat Puchong, akak nak jumpa" (mmbe Jengka neh! he3 )

9)Last Phone Call

Erm..also from dat membe Jengka tapi xsempat angkat sbb batery empty..heheh

10) Hari terakhir anda menangis

Hari ni lah..mase dgr lagu hindustan tu...lagu tu kan cam sedey2..n teringat betapa byk dosa kita kat dunia ni..tapi manusia ni kenapa masih lalai dan leka...Allah ..selamatkan kami,,,amin,

11)List 5 colour favourite

- Hijau
- Hijau
- Hijau
- Hitam
- Hitam 

Taktaula kenapa hijau sentiasa di hati ini,,he3..and hitam juga :)

12) Orang terakhir anda ber -YM-

Sejak2 akhir2 ni malas betul nk chat..sbb tu sll invi..heheh..n lupa lah ngn sape aku chat! :P

13) Game paling anda suka

Macam3

14) Adakah anda peminat MCR

Tidak sama sekali..ha3

15) Apa perasaan anda menjawab tag ni

Macam manelah Nizam ni boleh terfikir name aku nk tag..ahaha...n penatlah! pnjang sgt..:PP

16) Anda rasa tag ini best?

Boleh tahan la..mencabar kesabaran nk jawab sampai abes..ha3

17) Tag lagi sepuluh org

Malas! hahah..maaf lah yer..ngeh3..sape2 nk jawab meh jawab!..:))


oke! da abes! :))


ps : Thx Sara sebab mengajar aku buat kotak neh! :))

.


5 Coret2:

Unknown said...

perghhhh...blog baru!sgt cantik...tu reti tu buat?hehee... no 4 tu mmg terbaik!haha

Penulis Setia said...

iqbal : saye godek2 dari pge awk gk yg jumpa templte neh...ahhaha

no 4? eh eh?..heheh....buat masa ni lah..da mls pk..but sejak nk abes belaja ni...adek sebuk suh kawen cepat...ap mslh dye tah..padahal dye yg nk kwen dulu kot...hahahahah

Unknown said...

kamu ada adik ye?kantoi!hahahaha

Penulis Setia said...

eh..mmglah ade..sejak bile lak sy sembunyi saye ade adek..ish3 :P

sugar2 kapas strawberry said...

klu kwn sy yg tikam blakang...
sy mf kn..tp nk kwn balik cm dlu mmg x la kot.klu sy la kn..xtaw la plk org lain