BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 17, 2010

Asal orang laki buat perangai macam !@#$%^&* ha?

Salam alls!
huhuhuhuh
Aku rase mcm nk demam je..
Tatau lah nape
Huhuhuhu


Based on the topic above
Aku memang GERAM dengan seorang insan yang berjantina lelaki neh
Tapi sebenarnya aku xphm kenapa dye berkelakuan begitu...
Sebenarnya aku masih berfikir kenapa aku nak post dalam blog ni
Saje sebab aku nak tanya dengan kaum lelaki sekalian
Apasal ade makhluk Allah yang perangai mcm ni ha??????????


There was a guy dat asked me to go out wif him
pAstu dye ckap nk pegang tgn ape sume


Hey! Kalaw da ko cakap mcm tu
Ko bajet aku nk kua la dengan ko!


Then ko cakap law ko kua dengan aku
Ko xdapat pape
Nampak sgt ko harapkan smthing kan????????


Weyh! Aku xkua pon aku hidup jugak taw
Baek aku kua ngn adek aku drp aku kua ngn ko!


Lagi ko cakap buat ape abeskan duit kua ngn aku n at the end u got nothing!
Ko ingat aku pelacur ke nk buat keja2 tu


Bila aku buat xtaw dengan ko, ko cakap aku sombong


Bila aku cakap kenape,  ko cakap pegi mampos la ko betina


Beb!
Orang cakap betina tu kalau dye xjaga maruah dye..sesenang sesuke ati je kua ngn laki serah diri


Tapi....ni aku pertahankn diri aku...aku xmau terlibat dengan menda mcm tu, kena gak penangan ko?


aku cakap Nauzubillah....sbb aku xnk mati dalam keadaan terhina (nauzubillah)
Ko cakap aku belagak baek??


Aku kate up tu 2 nak ckp ape pon
Ko ckp f*** OFF


Hebat penangan ko....


Tapi aku bukn sentak..aku xsedey pon
Tapi aku makin blurr..makin xpham..asal ko nk marah2 aku?
Sebab aku tak tunaikan ap yg ko nak?


Aku akui aku buknlah budak baek sgt
Aku penah couple sebelum ni
Tipu la klw aku kate aku xpegang tgn


Tapi sekarang aku semakin byk berfikir dan insaf
Kenapa perlu terlibat dengan maksiat mcm tu
Yang hanya membawa kita ke kancah dosa


Semakin berfikir
Aku sgt takotkn Allah....Semakin banyak membaca dan tgok video ttg hukuman Allah semakin aku takot...
Kita manusia ni da terlalu byk dosa
kenapa perlu ditambah dosa yang ada


Selama ni aku cakap baik2 dengan ko kan
Tapi xsgka ko lontarkan kata2 'manis' ko kat aku kan


Thx a lot man
You have done very well
To let me end dis friendship!................


Single is the best for us b4 we get married
Bcoz jauh dr maksiat
N aku syukur sgt sbb aku single skrg
xperlu pk pasal laki yg menyaktkan hati ni
n bila jadi mcm ni aku mcm kecewa
asal dye buat aku mcm tu eh?
Ap yang dye xpuas ati sgt pon aku xtaw



ps : tadi aku jumpa adek aku n pakcik aku, dye cakap laki yg kalw sekadar nk menda2 mcm tu memang lelaki SIAL! Maaf aku guna bahasa ini...tapi aku sekadar cakap ap yg dye cakap..hurm


lagi ps : takde kaitan dengan lelaki yang aku cte sebelum ni


DAN KLW ADE LELAKI YANG BACE ENTRY NI AKU NK TNYE APESAL DYE BUAT MCM TU...KLW KATE AKU PNH SEDUCE DYE JAUH SEKALI..AKU MSG DYE JARANG2..BILA DYE MSG JE BARU AKU BALAS...PASTU XPASAL2 NK CKP MCM TU NGN AKU...NPE HA??..BOLEH TLG JWB TAK....N DYE DA BYK KALI DA AJAK AKU KUA..TP DA AKU MMG TAKNAK...TAK SGKA DYE BOLEY BUAT MCM TU...I THOUGHT HE IS SUCH A GOOD MAN...TP?......entahla....


(Maaflah entry kali ni tersangatla panjangnye)



Aku masih terpk ptt ke aku post entry ni
Dan pic ini mmg tepat dgn ap yg aku rase sekarang


13 Coret2:

hans said...

ish
hanya lelaki sial tu jer yg tahu sebab apa dia buat macam tu
hahaha
den lelaki yang tak tahu menahu pasal benda cam nih

Penulis Setia said...

hhaahha..ko lelaki yg baek kot..ngeh3 :P

hans said...

ku tak kata ku baik
cuma yg ku tau ku masih belum dalam kategori lelaki sial
dan ku minta dijauhkan
hahaha

Penulis Setia said...

aaah..gud..kekalkan itu...huhuhu...n ingat post iqbal yg ckp pasal laki hensem tp xde kemaluan tu..huhu

sugar2 kapas strawberry said...

yeah..single is better kn??

just leave org yg perangai cmtu.buruk bebenor perangai.nk best?hempok pkai kuali

Syafiq Kadiran said...

ko mmg x bernaseb baek sebab kenal laki camtu...

aku pon bukan baek sgt pon...tapi xde a nak cakap pompan sampi camtu...

mmg sial giler laki tu...

Unknown said...

yuhuu...isu hangat ni!apa boleh buat,lelaki kaum minoriti..kalau lelaki baik,maka baiklah nasib perempuan.kalau laki tu jahat,malanglah nasib pompuan..huhu

hans said...

ada ekk?

Penulis Setia said...

linn : laki mcm ni mybe dye ad mslh jiwa...agknye la...da xdapt nk mrh2 org plak..kawen suda...(kot)

syafiq : awk pon ckp dye cmtu..ntahla...xpuas ati sgt ngn sy...

iqbal : betol2..tp pksu ckp klw pompuan tu baek, baekla laki tu n pompuan yg selalu bwk kehancuran kepada lelaki..

Hans : ader la..tnye iqbal xcye..ha3

hans said...

hahaha
malulah aku nak tanya

Azarul said...

nampaknye adik nie bekenalan dengan orng yang salah.dunia skrung kite akan jmpe bermacam2 jenis orng..percayalah..allah s.w.t.telah tntukan...wanita yang baik bertemu dgn pasangan yang baik.fikir fikirkanlah...

Penulis Setia said...

xberkenan lgsung...kwn mcm tu je

Jimie SC said...

bgsla fasya dh end the friendship dgn laki...org cam2 xpyh nk bt kwn.

kwn2 c2 pn dh nk pgang tangan..ape bangang pny laki...

bdoalah kpd ALLAH spy dijauhkan drp maksiat & dijaga kesucian diri...