BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 15, 2010

KENAPE!!!!!!!!!!

Salam alls!


erm

penat! 

Baru balek kelas..hu3

erm..xnak taw ke kenapa dengan topik tu

Takde pape pon..Saje kasik gempak..ha3...

Okelah!

Ade award ni sebenarnye....Meh tgok! hihihi



Copy award nie kat blog u allz
Suda copy..comey betol..hik3 ^_^


Buat ucapan u allz kpd pmberi award dan perasaan u allz
Ribuan tima kaceh diucapkan kpada Fy @ CheqpPJoY kerana bg award ni kat aku...aku pon xsgka dapat award cute neh...hik3..Thanks again :)


1. Ape yang bermain di fikiran u allz sekarang
Aku nak basuh baju tapi xbasuh2 agi...betambun da...hahah...mlsnye klw xde mesin basuh..ahahhaah..aku lupa pttnya dalam tag 2 juta tu aku ptt mention nak beli mesin basuh + pengeringnya sekali...senang keja..tayah jemur pon..hik3 :P

2. Apakah nama samaran u allz
-Fasya (only alam maya..ha3), 
in the real life:
-Kak Yung (adek2 pggl), 
-Iqah (mak & membe2) 
-Fiqah (Cik Berahim je kot pggil...lame da xjumpa dye n cik Eida n ank2nye..hu3)
-Spekoh (at first aku bengang kot ngn name neh...ni si Pok Chek budak Kelantan yang bagi. Huh! geram tol aku...lame2 aku da bese sbb dorg kate mmg bhs dye pggil cmtu..watever la...hahah)
laen2 tade da kot..byk pggl nme penuh...Syafiqah ^_^

3. Berikan 3 orang yang u allz sayang
Tiga je?..Kedekotnya! nak buat banyak2 gak! Mak, arwah ayah..adek3...paksu, pakcik2 yang laen, opah, tok ..n anda semua 
♥ , ♥ , ♥


4. Panggilan untuk si dia
Si dia sape/..pkwe?..kalaw pakwe takde lah...n sakit ati tol pk pasal laki ni...grrr............:P

5. Hadiah yang u allz impikan dari seseorang yang istimewa
Saya mau bunga! Hik3..serius..mne penah ade org bagi bunga..klw ade..aku hargai dye sepenuh hati :)


6. Blog mana yang u allz suke visit
Malas tol jawab soklan neh! Mane2 yg bes aku terjah jer..hik3





7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger u allz...
Fuyo, banyak tol..huhuhu..oke! Kita tgok sape yg bertuah ;)

Mijie     Puteri Hannan       Darkbatman
Iqbal     Hans XY              Nana
Stiffler   Shahim               Mimie
Mus       Sufferedgezine      Hans               
Sara      Gadis Terbilang     Encik Sparkle     

Uh! penat nak tag ni ha! K...ameklah! Klw da penah dapat tu wat tataw jela...haha :P



7 Coret2:

hans said...

yeyeye
dapat award
thanks

Penulis Setia said...

welcum..hahah..ngatkan nk ckp da dapat :PP

Unknown said...

hahaa..dapat lagi~thanks..nanti kasi duit pulak yek + award lagi.hehehehehe

Penulis Setia said...

iqbal : insyaAllah apbila bisnes makin maju ;)

Annabella Influenza said...

tq ikah!!!!!!!!!!!
yeay3 dapat award lagi~! ;D

Penulis Setia said...

nana : u r almost welcome :)

MiJiE BLoG said...

mijie dh dpt lah awrd nie..So, xyah jawab larh ek..len kali fasya bagi mijie akan jawab yer..hehe..anyway, thanks yer bg awrd nie kt mijie..msh ad yg mghargai..;)