BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 14, 2010

Femes gak aku kan ha3

Salam alls
uh!
malam ni ade dinner for Nursing Night and special for sem 6 students
huhuhu
Tema Fairy tales and Traditional
Aku of cos la memilih tradisional
hahah

but the problem now nk make up neh
mjlis of cos start after maghrib
t nk solat maghrib
erm
kena padam lek mk up
hahha
n aku pk mk up kt sane jela
ok tak
hihih

but.but..but
ramai lak yg request aku mk up dorg
ade la dalam 6 org...byk tu weyh...
sejak bila aku jadik juru solek ni
hahaah
tu maknenye aku mk up lawa la
kan3
eh bukan
aku femes la kan
hahah
pape jela
yg penting i hope i can do my best
oke la
nk prepare neh
daaaaaaaaaa ;)


ps: picta mlm ni or esok2 la aku upload k...heheh ;)

3 Coret2:

Anonymous said...

jadah.poyo cam gampang kau ni

stiffler said...

apa yang kau cakap 'femes' tu?..kat mana yang femes sgt kau ni?

Fasya Abdy said...

anon : ap bhsa ko guna ni..aku rasa mcm taw je ko sapa..sbb ko je berani guna bahasa tah pape cm tu

hekal : femes la..hahah..ko mane taw..ngeh3..aku femes dari sume segi..hahaha