BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 22, 2010

Takde keje sekolah!

Salam alls..
Ni memang takde keja sekolah pon..sebab aku lame da abes sekola,..hik3...

Arini kat ward keja aku menghantar n mengambil patient dari ICL (Invasive Cardiac Lab) je...mcm nak patah je pnggang aku..bukan sorg dua..empat patient kot...huhuu..da la nk tolak stretcher tu satu hal..nk pegi ke blok A dari blog B..jauh kot (sebenarnya tak jauh sgt)....
Yang jadi masalahnya bila nk tolak stretcher tu..bukan betol sgt..stgi senget2 langgar pintu sana sini..aku ni dah la bukn dalam golongan berkaki pnjang...tak ke naya nk control,,kenala guna tenaga seluruh badan..Lagi2 pulak staff nurse yang aku teman tu pon kecik orgnya....

Erm..ni bukan merungut hanya nak citer je.....hheheeheh

Sebenarnya entry ni da jauh terpesong dari niat sebenar aku...aku dapat 2 award drp Kak PuteriHannan..Thx byk2 akak yer...hehehh :))

Dan yang paling besnya memang xde 'keja sekolah' la...nk jawab ape2 soalan ke yg buat aku rase serabut je nk buat n org2 yang aku tag tu nty xla serabut jugakk....hehhehe

Tapi aku nk tag jugak kepada manusia bertuah ni...Ini dia :

Stiffler
Hans
Iqbal

Tu je...yang len2 nty aku bg eh..Aku rase nk design sendiri je ^_^

Oke2 kawan2! Amek taw! :)

Eh3..aku lupa lak nk tunjuk award tu..hik3...oke! Taraaaa! :P


    

Ngatok...Sok de kelas lak...erm

PETUNJUK :

Patient yg pegi ICL adalah patient yang akan menjalani Angiography atau stdy about the heart to detect any blockage at the blood vessels..Nak tau lebih lanjut click sini
Kadang2 ada jugak patient yang da dapat kesan blockage tu and patient's condition is stable, the physician will do Angioplasty..


Itu je untuk ari ni...Babai ^_^






8 Coret2:

Unknown said...

yeyeyeyeyeyeye...saya mmg bertuah.haha...thanks

hans said...

ekau bagi dua2 awards ni ker?

Penulis Setia said...

iqbal : aah...bertuah...welcum ;)

hans : amek la 2 2 ..org da abgi..hik3 ;)

Syafiq Kadiran said...

kalo xde keje sekolah gi study...
hihihi~~

Penulis Setia said...

syafiq : hik3...nga stdy la ni (kot) ;P

sugar2 kapas strawberry said...

bkn ke nurse mmg kecik2?comey2?hihihi

like u!

my sis pon nurse ;)

Ibu Ilyanie(s) said...

sama2 dik... :D. adik blaja medic ke? kat ner?

Penulis Setia said...

linn : aha! mcm tu ke...ngeh3...tp law jumpa patient yg gatai2 tu...uh! sengal gile rasenye...seb bek sakit......so redha jela

kak PH : xla...nursing,,,heheheh