BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 6, 2010

Germany or Spain in Final?....BOth should be okay...hek3 =P

Salam alls

Lame aku menyepi nampaknya..hek3

Ni aku nk cte sket pasal world cup neh

Oke ntah tibe2 kenapa aku berminat dengan world cup ni....

First game yg aku tengok Korea Selatan vs Uruguay

SEbagai org Asia of cos la aku sokong Korea

Tapi nk wat cner...xmenang plak

Then aku terus menyaksikan game seterusnya...

Sampai sekarng aku decide nk sokong German...hek3

SEBAB?

German ade Mesut Ozil! He3,,tibe3 terjatuh cinta kt dye..wahaha

NI gambo2 dye yang aku cilop dekat Google..Takde lgsung yang shoot mase WC..coz tenet pon siput....mls nk tggu lama..xpela..yang penting dye..ha3

Interview apa tah! xtaw xtaw


Ni killer smile neh! cair3


Aku rase ni shoot paling cantek yang buat aku semakin cinta sama dia....ha3

Kenapa Mesut Ozil? Kenapa bukan orang lain? Kenapa?

Becoz...

Dah aku suka dye..biaq p kat aku la...ha3

Lagipon mata dye kuyu..kan sexy tu..hahahhah...

Mentaliti pompuan..nk tengok rupa je..umur dye pon baya2 aku ja..boley la kan...hahahah

aku da bace sket2 pasal dye tapi mls la nk cte...korung lebih arif agaknye..he3

Nak tunjuk betapa aku macam fanatik kat dye...



Taraaaaa!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Comey ke tak..sila dengki! hahahh..Bear ni aku dapat masa beli CELCOM broadband..Dah modem pon ad gmbaq bendera negara2 yang join World Cup..Hek3..Limited EDition...sape takde lagi dapatkan sekarang..ha3 ;P

Aku macam sket terkilan (ha3! sesuai ke world neh!) sbab kenapa German perlu lawan Spain di separuh akhir...Nak xnak salah satu je menang..Kalau dorung jumpa kat FINAL kan bagus....sebab sebenarnya dua-dua pasukan ni pon aku suka..hehehhe...

Takpela..sape3 yang dapat ke Final aku sokong

German! German! German!

Spain! Spain! Spain!

Tapi buat masa sekarang aku setia dengan Ozil ye..oleh itu, German tetap jdik pilihan hati...ha3

GERMAN! GERMAN! GERMAN!


ps : maaf kalaw byk merapu...he3 ;P


0 Coret2: