BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 8, 2010

JOM SOKONG SPAIN PULAKK!!!

SAlam alls....

Spain menang malam ni..
Ntah macam mana aku boley plak berjaga nak tengok bola...Kalau buat solat tahajud pon xpe..aish!
Sedey betol aku xdapat tengok Ozil di final...ha3 (T_T)
Tapi beginning pon mmg team German maen macam slow sgt...(kenapa aku nmpk mcm slow org len kate cepat.mybe bcoz german xdapat bola kot)
Spain pulak mantap kot..Bola xlepas...aishh

Tak sangka2 plak minit ke 73 si Carles Puyol menanduk bola masuk gol hasil sepakan penjuru...sape tah..aku lupa.......

Nampaknya rezeki mmg berpihak kepada Spain kan...xpela..ha3..klw German menang aku xuntung, kalau Spain kalah aku xrugi pon..he3..Tapi xpe aku masih berpeluang menyaksikan Ozil bersama pasukan German menentang Uruguay untuk merebut tempat ke3 11hb Julai nanti :)

Ni ha Encik Carles Puyol

macam hensem plak di sini


klaka betol bila Encik Hans menggelar dye Mama Juwie

ni dia pemain yg byk attack dan akhirnya berjaya menghasilkan 1 gol buat Spain pada minit ke 73..


Seronok aku menulis skarang da msuk subuh da...JOM SOLAt!

ups lupa Encik Paksu aku yang disayangi menyuruh aku gerak dye untuk sama2 tgk game tapi da dye enak tdo malas aku nk kacaw.....mesti bgun pagi dye bersorak riang sebab of cos la pasukan pilihannya Spain..hek3

kla..tamat smpai sini..next entry aku nak cte sket pasal B.O.L.A.  Nantikan oke!


ps : maaf! aku memang xreti nk mengolah ayat dan membuat ulasan yg ade kaitan dengan bola ni..buat setakat mampu je...

0 Coret2: