BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 30, 2010

Sendiri buat sendiri jawab

Tiba2 aku rasa nak jawab tag yang aku buat sendiri ha3...


Tag Oleh Iqah (^_^)


Pertama 
Pergi tengok cermin dan lihat apa kekurangan yang ada di wajah anda. Nyatakan
Aku malas nak tengok cermin sebb aku da taw apa kekurangan aku...banyak..hahhahah....hidung macam buah jambu...kih3...gigi tak tersusun rapi menyebabkan aku sush nk tnjukkan gigi..hahahha...korung tgokla gmb aku ttp mulot je..hahahh...klw dpt senyum tu naseb bek la...bercadang memakai braces lah..hihiii...

Kedua
Pergi tengok cermin lagi dan lihat kelebihan yang ada di wajah anda. Nyatakan
Ni pon aku taknak tgok sbb da taw da....kelebihan ..muka mcm arwah ayah...so..family mane yg rndukn arwah ayh silalah lihat muka aku..hihih
Kedua mata la kot...kikikikikiki...



Ketiga 
Apa yang anda suka dengan kekurangan dan kelebihan pada wajah anda tu ( 2 jawapan)
suka dengan kekurangan sbb xyah pening kepala pk pasal peminat..gosip sana sini..hahah
suka dengan kelebihan sbb of coz la bgga anak Razak....heheh...n sbb mata yg cntik itu satu nikmat kesyukuran yang amat drp Allah..guna sebaiknya ^_^

Keempat
Baju warna apa yang anda pakai sekarang
baju tido warna putih corak bunga2 yang opah beli dari Mekah (padahal made in China kot)

Kelima
Pakaian baru yang anda terfikir nak beli
Tudung tu pakaian jugak kan...erm...ank tudung dua warna...n bila pakai boleh buat 2 lapis..ala..mcm heliza pakai tu...taw ke tak?..xtaw usha Heliza Helmi

Keenam
Nyatakan 5 koleksi pakaian yang paling anda sayang
1) Selendang bunga2 wane hijau
2) Dress wane hijau tua
3) Baju kurung kaen songket wane ijau + gold (tp syg bhg lengan terbakar ngn iron lak,,isk3 T_T )
4) Suar carrot color hitam...hahah
5) Kemeja color hitam ropol2...ha3

Ketujuh
Apa perasaan anda apabila mendapat soalan2 ni. Ha3
Xde perasaan sbb aku yang buat

Kelapan
Upload gambar yang anda rasa paling manis untuk dilihat (ikut la 'pose' mcm mana  pon)


aku rase pic ni terbaek lah! seryes,,,manis kan..hi3 (abaikn background belakang)



Last but not least, pilih 5 org rakan blogger anda untuk jawab tag ini (^_^)
yang ni tayah la sbb aku da pilih...heheh





4 Coret2:

said...

manis mcm gula2....hehehe

Penulis Setia said...

yanie..hahah..muka sengal gile

Unknown said...

Erk...dasyat betol...soalan pasal kecantikan ajek..haha

Penulis Setia said...

iqbal...hahaha...sjeje...xpe..nty sye buat soalan laen plak..yg ade kaitan ngn agama ..;)