BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 25, 2010

Tamak!

Salam Teman :)

Korunk2 nak taw tak aku sebenarnye ade 4 blog..heheh
Empat?..boleh manage ke?
ENtah..
Saje aku gatai nk buat bayk2 ;))
konon2 nk categorize kan ap yg aku nk tulis la ;)

First yang blog korunk bace ni la  FASYA ABDY WORDS
konon2 dalam ni aku nk cte pendapat aku la..or any theori ke..ape2 lah..
sekarg aku aktif yg ni sbb follower semakin bertambah wlwpon jumlahnya masih sedikit...he2

Second blog FASYA ABDY ..dulu name dye KARYA FASYA ABDY...aku tuka sbb ad prob nk letak kod Nuffnang tu...dalam ni sume ade karya aku...konon2 cerpen la or novel ke...aku tulis dalam ni la..dulu aku sgt bercita2 nk jadi penulis novel dan terbitkan novel..tp xta mcm mane carenye kan...so..melalui blog ni la impian aku tercapai kan....tapi tula penyakit malas pulak datang.aku xsmbung lagi cte aku pasal Fitrah...Kalau korung berminat nk tgok click sini

Third blog aku buat TENTANG FAKREY...sebelum ni aku private kan blog ni..sbb isi di dalamnye agk personal dan ditujukan khas untuk name korunk nmpk ni lah..heheh...link dye pon aku mlass nk letak sbb seganlah nty korunk bace..hahah...aku publickan blog ni semalam sbb watak di dalam tu xmahu bace da jadi sape yg berminat boleh la jengah dgn mengclick profile aku dan akn terpapar blog tersebut

Last but not least blog aku bertajuk panjang TITIAN DUNIA MENUJU DESTINASI ABADI atw nama dulunya FASYA ABDY'S REAL LIFE STORY...name pon real of coz la cte dalam ni real2 belake...sape yg berminat nak menjengah click sini

Rasenye setakat ni dulu coretan yang panjang lebar ni..Maaf sebab menyusahkan anda untuk membaca..anyway, Thanks ..

Apa motif gambar ni...?? (saje nk tnjuk Payung hijaw yg aku jrg guna sbb sayang,,ha3)

4 Coret2:

Unknown said...

tentang fakrey...wau......wau...takpew, saya bersangka baik insyaAllah

Penulis Setia said...

hahahahah....iqbal...in once upon a time...saje2 tade keje....hahahah..now no more la..;))

Azarul said...

KARYA PENCETUS MNDA..TRUSKN USAHA...

Penulis Setia said...

mr piece : thx lah! ;))